2010. december 30., csütörtök

...és újra...

...hálát adtam! :-)
Karácsony másnapján újra együtt a "Nagycsaládom", sőt - ha lehetőség van rá - Testvéremék is. Ez azt jelenti, hogy 24-ét követően már ismét elkezdem a készülődést a vendégfogadásra.
- 25-én előkészületek 26-a éjjel 02-ig, utána némi alvás, majd hajnali 5-kor kelés :-)))  ...persze nagyon szívesen és örömmel csinálom, amíg... bírom! -
Én mindég szeretnék újítani, de gyerekeim közlik: "semmi variálás, a szokásos menüt kérjük!" Ám legyen!
Tekintettel a már addigra rendesen leterhelt gyomrokra, az igény:
Újházi tyúkhúsleves csigatésztával (jelen esetbe 2 tyúkból), töltött csirkecombok (májas és gombás töltelékkel) és... (ne nevessetek ki, de ez a lányok kedvence) rengeteg rántott csirkeszárny (amit a délutáni beszélgetés, nevetgélés közben /is/ örömmel csipegetünk), rizibizivel és (három féle hagymával rétegezve készült) burgonyasalátával.
Részemről némi drukk, hogy időben készen legyek, (persze lánykám mindég besegít) a Család részéről pedig jókedély és sok éhes száj jellemzi a délkörüli időpontot.
- Így aztán a folyamatról pár fotót még tudtam készíteni, de a tálalásról már egyáltalán nem. :-))) -


Szépen, lassan, gyöngyözve forrt, mint ahogy a "nagykönyvben" meg van írva,
mind addig... amíg elkészült:


Pironkodó töltött csirkecombok :)


Hagymás burgonyasaláta, piros-fehér-zöldben


...és én ismét hálát adtam, hogy mosogathatok, mert volt kiknek és mit főznöm.

2 megjegyzés:

  1. :)Jól néz ki minden !!
    S én is , hálás vagyok , hogy nagyon Boldog , Áldott Új Esztendőt kívánhatok Neked !

    VálaszTörlés
  2. Kedves Elinor!
    Én is Áldott, Békés, Boldog Új Esztendőt kívánok Neked és minden kedves Szerettednek! :)

    VálaszTörlés