2012. január 25., szerda

Elcsábultam :-)

Nekem is, mint a legtöbb kötős hölgynek, több munkám (bár nem annak érzem, hanem alkotásnak) van megkezdve és vár a befejezésre. Ennek oka, hogy gyakran elcsábulok! :-)))
Mert meglát az ember lánya valami újat, valami szépet, valami nagyon inspirálót és ő is szeretne egy olyat. Azután frissiben, melegében ki akarja próbálni - legalább egy próbadarab erejéig - és nincs megállás! Keresi hozzá a számára elfogadható színű, legideálisabb minőségű fonalat - a "hörcsögölt" készletéből - és már csattognak is a tűk! ...Mert erős a kihívás és még erősebb a belső kényszer, az újat alkotás vágya.
- Ugye sokunk számára ismerős ez a boldogító érzés? :-) 
Íme a legújabb csábulat:


 

A kendő (vagy inkább sál) neve, Maluka.
A facebookon működő, nagyon aktív, már több, mint 400 főt számláló "kötős-horgolós" csoportunkban hívta fel rá valaki a figyelmet és azután elindult a "lavina"! :-)
Sokan-sokan elkezdtük kötni, mindenki abból, amije éppen otthon volt... És sorra születtek a különböző színű, nagyságú, gyönyörűbbnél gyönyörűbb Malukák! :-)

Ezt az egyágú gyapjút még 2010-ben festettem, (mert akkor éppen zöldek festésével kísérleteztem) kivi árnyalatú Columbus festékkel. Kicsit harsánynak találtam, ezért "parkolópályára" tettem...  Most jött el az ideje!
Anyaga: kissé egyenetlen fonású, Rikkerék 2010-es (puha) egyágú gyapjúfonala.
Tű: 4-es bambusz körkötőtű.
Hossza blokkolás nélkül (nem is fogom): nyaknál 90 cm, csipkénél: 140 cm.
Szélessége középen: 28 cm. - Hogy kicsit szélesebb legyen, megvariáltam + 6 sor "lustával".
Súlya: 52 g.




Nagy szerelem lett ez a Maluka!!!  :-)
Most ismét meg akarom kötni, de jóval nagyobb méretben...
A Lánykáméktól karácsonyra kapott ajándék-kártyámról megvásároltam 2 gombóc, méregdrága, pihe-puha mohair, álomfonalat és... már készül belőle a 2. Malukám! :))) 




Hiába, ilyen a szerelem!
Gyengéd ölelésre, melegségre vágyom és...
Az újabb Maluka, meg fogja adni ezt nekem! :-)))


9 megjegyzés:

  1. Csodaszépek! A mohaires nagyon nagyon nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Mindkettő! :)
    Anyukámnak is nagyon tetszik a szürke, amit kötöttem, de nem fogadta el, így majd ha újra rászánom magam a Maluka kötésre (engem kikészített a 33 minta ismétlése) Neki is készül egy ugyanolyan!
    Én felszámoltam az összes (hónapok óta) félben lévő kötéseimet, most hétvégén bontottam egy félig kész Pamuyat és egy elkezdett Vladot! Így most csak a kismama kardigánom van tűn.

    VálaszTörlés
  3. Tündérviola, örülök, hogy Neked is tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  4. Viki, kedves!
    Én szeretem a színeseket, de most ez a szürke, megfogott. Nem csak a puhasága, hanem az a tény, hogy simulékony szín, sokféle ruhámhoz tudom kiegészítőként használni.
    Nálam ami befejezésre vár, az 2 kendő, 2 sapka, 2 kardigán, 1 pulcsi, jópár zokni és kesztyűk. :D
    De... egyiket sem fogom lebontani, hanem igyekszem - valami fontossági sorrend szerint - befejezni! :)))

    VálaszTörlés
  5. Szépek, mindketten! A zöld egy kis hétköznapi derű, a mohair pedig ünnepélyes szépség!

    VálaszTörlés
  6. Igen, igen Adél, nagyon jól fogalmaztál, én is pont így érzem! :)))

    VálaszTörlés
  7. Ismerős az érzés !:)Jó lenne még néhány pár kéz , de az az sem lenne baj , ha lábbal is menne !:))Nagyon szép a kendőd , mindkettő .A zöld nekem már a tavasz hírnöke .

    VálaszTörlés
  8. Ugye Tündikém? :)))
    Én sem bánnám, ha több kezem lenne, mert most éppen kötni is-, horgolni is-, fonni is-, festeni is-, meg varrni is szeretnék, de... ebédet kell főznöm! :D
    Így marad a fontossági sorrend és... az álmok kissé későbbre tolódnak. :)

    VálaszTörlés
  9. ...Jaaa és arról nem is beszélve, hogy szortírozni kellene a rengeteg elkészült fotót és megírni az elmaradt posztokat, bemutatni azt a sok-sok mindent ami már elkészült, de még nem nyert publicitást. :)

    VálaszTörlés