2012. február 8., szerda

Angyalkám

Manapság ritkán varrok, mert elcsábít a kötés, de most mégis-mégis hozzáfogtam...
Hozzáfogtam, mert Renikém, a nagylány-unokám hosszú időre, messzire utazott.
Mivel korábban megtetszett Neki az egyik "Tildás" könyvemben látott hosszú angyal, úgy gondoltam most itt az alkalom és megvarrom, hogy... helyettem is védje őt! :-)  
- ...Meg persze némi önzésből is, hogy ha ránéz, jussak az eszébe. :-))) -




Nehéz szülés volt, mert kiestem a gyakorlatból, de azért a búcsúesti vacsorára csak-csak befejeztem, felöltöztettem.




Renikémet most távolból óvom, féltem és nagyon sok erőt,
kitartást kívánok Neki ezen az általa választott, rögös,
de - minden reményem szerint - emberformáló úton! 
- Hiszen a gyémántot is csiszolni kell! -


9 megjegyzés:

  1. Nagyom szép lett az angyalka, vigyázni fog Renire, meglátod! Már csak azért is, mert szíved összes szeretetét belevarrtad, és csakis ez számít! Mindig annyira meghatódok, hogy ekkora szeretettel beszélsz a családodról!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy Marcsimami !!Édes az angyalka , biztosan nagy örömet okoz.:)Kitartást kívánok én is az unokádnak .

    VálaszTörlés
  3. Milyen helyes angyalka!
    Kívánom Reninek, hogy ne legyenek nehéz pillanatai, de ha mégis, akkor a Nagyi angyala biztosan segíteni fog!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mégegyszer!:-) Itt van mellettem az éjjeliszekrényen.
    Ui: A haját kicsit megviselte az utazás, de rendbeszedtem! :-)

    VálaszTörlés
  5. Viki, kedves!
    Valóban belevarrtam... És amint láthatod a 4. hozzászólót, Renátám értékeli is! :)))
    - Így "köszön vissza" a szeretet! <3

    VálaszTörlés
  6. Elinor, drága!
    Biztos vagyok benne, hogy - nehéz napjaiban - erőt fog adni Neki! :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Adél, köszönöm és... köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. ...És megszólalt a leginkább érintett is! :)))
    Drága Renikém!
    Először is... én köszönöm, hogy Te is kommenteltél! :)
    Másodszor... igazán nincs mit köszönni, mert a szeretet nem vár hálát, a szeretet boldog, ha adhat!
    Bízom benned! :)

    VálaszTörlés