2012. február 9., csütörtök

Vidámság

Vidámság annak a fonalnak a neve, amelyet a pécsi, Lana-Tex Webshopjából a minap vásároltam.  A próbakötésnek indult kezdeményt...



...hipp-hopp meg is kötöttem eeegy naaagy, meleeeg kendőőőnek! :-)))  
Egyszerűen jól esett kötni, várni, hogy a következő sorban miként illeszkednek egymáshoz a színek? 
Fonalként a tapintása, selymes, hűvös, de megkötve, valami csodafinom, meleg, puha gyapjú érzetét kelti. Első ránéztére egy színorgia, egy tobzódás, de... valahogy, ebben a cudarul hideg és szürke téli világban, jól esik a szemnek, a léleknek. 
...Arról nem is beszélve, hogy az egyszínű bármiszínű ruhadarabokat roppant mód feldobja. :-) 



Valóban helytálló a "Vidámság" megnevezés! :-) 

Méretei: 160 x 80 cm - Blokkolás nélkül, de... Nem is fogom!
Anya: 50% gyapjú 50% acryl
Súlya: 250 g
Tűk: 5-ös bambusz körkötőtű és 4,5-ös horgolótű
Saját tervezés!
  

6 megjegyzés:

  1. Jól eltaláltad a mintát ehhez a fonalhoz!
    Egyszerű hagyja a színeket érvényesülni, gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Jutka! :-)
    Fogtam a fonalat, néztem, néztem, tapogattam és azután... megálmodtam. :-)

    VálaszTörlés
  3. De milyen szépet álmodtál! Klassz minta, és valóban feldobja az egyszínű kabátot, gratulálok, viseld büszkén!

    VálaszTörlés
  4. De szép !!!Tényleg vidámító , melengető kendő lett .:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon huncut darab, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  6. Most vettem én is 25 dekát ebből a fonalból. Szerintem én is valami hasonlót követek el belőle. :))

    VálaszTörlés