2013. március 18., hétfő

Folytatva...


...a több hónapos hallgatásom alatt elkészült munkáim sorát, most
következzenek a körsálak!
 
 
Renikém születésnapi kívánsága volt egy jó hosszú, barnás színösszeállítású körsál:
 
 
Ne legyen már árva! ...ezért a maradék fonal felhasználásával,
kötöttem hozzá egy zongorakesztyűt is:
 
 
A színátmenetes, olasz fonalat a "Müller"-ben vettem,
a kötéshez 5-ös kör- és zoknikötő-tűket használtam. 
 
 
Mivel a barnás sálnak igen csak nagy sikere lett, újabb kívánság egy nyers-fehér körsál volt! Ehhez a Lana-Tex  "Pasztello" fonalát választottam.  Mivel tetszett a "páva minta", úgy gondoltam, hogy ebből a szép egyszínű fonalból valami áttört, csipkemintásat kötök...
  
 
Elkészült, de valahogy úgy éreztem ez nem az Ő stílusához illő... Ezért, vajszínű, - szintén LanaTex-es - "Alpissima" fonalat társítottam a meglévőhöz és - 6-os körkötőtűvel - kötöttem egy egészen egyszerű, lyuksorral fellazított, rizsmintás, pihe-puha sálat is. 
 
 
 
Az érzéseim nem csaltak meg,
Reninek valóbban az utóbbira esett a választása! :-)
 
 
Viszont..., Zitácskám beleszeretett a csipkemintás sálba! :-)
 
 
De jóóó, már attól féltem, hogy a nyakamon marad valamelyik! :-D
 

 

3 megjegyzés:

  1. Látszik milyen szépen dolgozol....... Régi kedvencem a pávás. minta Régi szép minta...Gratulálok.....

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szèpek a munkáid.Nagyon szeretnek pávamintást kötni szèp de igen kezdö vagyok.Lehetne kèrnem "dedos"leiraást?Müllerbe lehet kapni szinátmenetest?Az nem az ugynevezett "melirfonal"Köszönöm Gyöngyi

    VálaszTörlés