2012. február 29., szerda

Felülírva

Ma mindenképpen szándékoztam egy bejegyzést írni, mert...
Újévi fogadalmaim egyike, hogy legalább hetente írok 1-1 bejegyzést a blogomba.
A másik, hogy a 2011-ben készült és még be nem mutatott munkáimat minél előbb közreadom.
Most mind kettő teljesül, pedig ma nem így akartam!  
Másról szerettem volna írni, mást bemutatni, de az "ördög mindig tojik valamit"! Egyszerűen nem akar kommunikálni a fényképező gépem a PC-vel, így nem tudtam letölteni azokat a képeket, amelyekre szükségem lenne. :-(   - No majd legközelebb... Mondatja velem az örök optimizmusom! :-) -
Jöjjön tehát, a 2011. szeptemberében elkészült és oly nagyon szeretett UTAZÓ NŐ!


 


* * *

 

Puha, meleg, nem hivalkodó, de dekoratív...   Szóval, imádom!


Anyaga: saját kézi festésű (italporos), 2010-es, "Rikker-féle" egyágú, 100% gyapjú
Kötőtű: 5-ös bambusz körkötőtű
Mérete: 200 x 78 cm
Súlya: ... 



9 megjegyzés:

  1. Én is imádnám a helyedben! Gyönyörű lett és ez a szín...
    Viseld egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  2. Széép :) Az egyik kedvenc mintám, és pirosban is tök jól mutat :D

    VálaszTörlés
  3. Mostanában egyre inkább foglalkoztat engem is, hogy kellene valami piros... Ez olyan szép! Viseld büszkén!

    VálaszTörlés
  4. Szeretm a T. W.-t... Kettőt is kötöttem már,de még fogok. Gyönyörű a színe (is)!

    VálaszTörlés
  5. Marcsi, ez csodás lett! A színe, a kivitelezés, mindene! Viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  6. Szép, elegáns, dekoratív, nem csoda, ha szereted.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép !!!Tetszik ez a minta , s a színe is gyönyörű .Viseld egészséggel !:)

    VálaszTörlés
  8. Fogadalmat én is tehetnék,de félek nem tartanám be:(
    A kendőd ,az csodaszép!!:-)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Lányok,
    köszönöm Nektek az elismerő szavakat, a rengeteg bátorítást és a sok-sok inspirációt! :-)

    VálaszTörlés