2011. szeptember 22., csütörtök

Színterápia, inspirációk

"Ha nem tudsz mást, mint eldalolni, saját... "   Nem is teszem!!!  
Inkább... - tudat alatti indíttatásból ugyan, de - alkalmazom a szín- és fényterápiát! :-) 


Nagyon szeretek gyapjút festeni. Persze még csak kezdő, még csak tanuló vagyok, de  kihívást, játékot, kíváncsiságot, örömteli várakozást jelent a számomra. - Először a festés eredménye, utána pedig a produktum, amit majd alkotni fogok belőle. -  Minden esetben alig várom, hogy készíthessek belőlük egy próbakötést, hogy láthassam miként mutat-, miként rajzolódik ki, milyen lesz a színátmenetek játéka.  :-)
Mi az ami ezen felül, a színek megálmodásánál inspirál? A természet ezer arca, színe, szépsége! :-)  És, hogy mi születik belőlük? 

Íme, a "Múzsák"!

Kertem őszi termései:


Kertem virágai:


Életünk bölcsője, az imádott tenger :))) 


Hol vannak még a zöldek, a barnák, a tüzesek, a kékek, a hamvasak, a... ?
Minden további csak...  fonal, festék és idő kérdése. :-)))


17 megjegyzés:

  1. Jók az összeállítások! ;)) A legizgalmasabb tényleg, hogy mi lesz belőlük.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Szeretek tervezni és méginkább az "álmokat" megvalósítani.
    Valóban, a következő, izgalmas lépés, hogy a fonal minőségéhez, színéhez megtaláljam a formát. :)
    - Most, ugyan ez a vágy hajt afelé, hogy megtanuljak fonni (is) és láthassam miként alakul át a festett gyapjam fonallá, majd funkcionális ruhadarabbá. :))) -

    VálaszTörlés
  3. Egyik szebb, mint a másik! Jó látni a lendületed, igazán inspiráló!

    VálaszTörlés
  4. Harmat, kedves!
    Te inspirálsz engem, én inspirállak Téged... jól van ez így! :)))
    Te igazán tudod milyen az az érzés, amikor kíváncsian várod, hogy a festett gyapjadból milyen lesz a fonal és főleg mit hoz ki magából cérnázás után?

    VálaszTörlés
  5. Bocs' Zsu, az utolsó mondatom nem ehhez a posthoz akartam írni, de... olyan izgatott vagyok, mert... minden pillanatban meghozhatják a rokkám!!! :)
    IGEN, lesz nekem is! Öreg, kipróbálatlan, de... ugye kopogtathatok Nálad segítségért?

    VálaszTörlés
  6. Hát hogyne, persze, szuper!! :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de szépek ezek a színek! Kíváncsi vagyok, hogyan alakulnak majd át...
    Épp akartam kérdezni, mi újság a rokkával, de megelőztél! :) Használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  8. Drága Marcsi!Elképesztő vagy!!:) Gyönyörűek lettek!:DD

    VálaszTörlés
  9. Lányok, lányok köszönöm!!!
    Közben megérkezett "Rozika"!
    - Mert, hogy így fogom hívni! Remélem senkit nem zavar? -
    Egyenlőre símogatom a szememmel, majd felkészülődök és hazaviszem a drágát. :)
    Hamarosan jelentkezem és elmesélem a fantasztikus történetet, ahogy hozzám került...
    És végül, de nem utolsó sorban, hogy kitől! :)))

    VálaszTörlés
  10. Igen szépek lettek és csak körbe kell néznünk a természetben.
    Nagyon eltaláltad a színeket!

    VálaszTörlés
  11. nagyon jólesett az nekem, szememnek,lelkemnek,Marcsi

    VálaszTörlés
  12. De örülök, hogy tetszik Nektek! :)))
    Zazálea, értelek! :)

    VálaszTörlés
  13. Klasszakat festettél, tetszenek az inspirációs kollázsok! Ez is ételfesték? Az a tengeres, az nagyon az én világom!

    VálaszTörlés
  14. Irenka, én is gyönyörködöm a Te festéseidben! :)
    Igen, - jobb híján - boltban kapható (folyékony) ételfestékből, illetve tojásfestékből (bár az is az) kevertem a színeket, alapos ecetes rögzítéssel. -
    Nekem is a "tengeres" a színvilágom! :)

    VálaszTörlés
  15. Csodálatosak ezek szín-inspirációk!! Gyönyörűeket készítettél, élvezet nézegetni! Ilyen hamar összejött a rokka?? Szörnyen sejtelmes vagy! Kíváncsian várom Rozikát! Légyszi fényképezz és publikálj azonnal!!!!!!

    VálaszTörlés
  16. Mogyoró, drága!
    Örülök, hogy tetszenek és... hogy figyelemmel kíséred a munkálkodásaim! :)))
    Rozika itt van, ismerkedünk... én még nem tudok fonni, Ő meg már nem tud (egyenlőre) fonni. :D
    Hétvégénél előbb nem lesz módom ettől hosszabban írni, mert úgy felszaporodott a tennivalóm...
    Pl.: 40. érettségi találkozó... az ááám!!! :)))
    - Egyébként is tartozom 1 levéllel Neked! -
    Hamarosan jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  17. Óóóó! Csak 40.? Nekem az ötvenedik lesz tavasszal, de csak azért mert megbuktam! Különben idén lett volna :-))))))) Dehogy "tartozol"! De szívesen olvasom soraidat, amikor ráérsz :-)

    VálaszTörlés