2011. szeptember 19., hétfő

Úgy szeretnék... egy ROKKÁT!


Most újat venni nem tudok, működőképes régit meg nem találok, de
nagyon-nagyon szeretnék egy ROKKÁT!

Miért is?
Mert... roppant mód vonzódom a fonáshoz (is). :-)
Mert... egy ősi misztériumként élem meg ahogy a kezeim között alakul a sodrat.
Mert... egyfajta meditáció a számomra.
Mert... élvezem és átélem azokat a fonással járó mozdulatokat,
amiket az ősanyáink is ugyan így tettek.
Mert... bizonyára az a használaton kívüli rokka is új életre kelne
és... ezért Ő is nagyon örülne nekem! :-)


Mert... ezt a rengeteg szalaggyapjút, amit a nyáron festettem,
egyszerűen nem győzöm kéziorsóval megfonni! :-)))



Szóval kedves Olvasó!
Ha a környezetedben látnál, találnál egy régi, de működőképes és...
megfizethető árú rokkát, akkor kérlek szólj nekem!

Ha még kérdéses, hogy miért?
Mert... ez egy beteljesületlen szerelem,
amire vágyom, amit nagyon-nagyon szeretnék! :-)

9 megjegyzés:

  1. Milyen csodás színek! Kívánom, hogy mielőbb teljesüljön a vágyad, ha látok valamit, szólok!

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚ, anyám! Marcsi, ezt nem gondoltam, hogy ennyi gyapjú vár rád, így megértem, ha vágysz egy rokkára :)) Mondjuk a kecskeméti tali után meg pláne megértelek, a fíling engem is megcsapott, pedig nincsenek ilyen szép fonnivalóim :)

    VálaszTörlés
  3. Marcsiiiiiii! A tegnapi gyapjúfestésem katasztrofális véget ért... Nem kérhetnék egy szájbarágós leírást, te hogy csináltad? Miben, mivel letakarva, mennyi ideig mikrózva, utána szétszedted-e a teregetésnél ilyen szép laposra (az enyém kb. vékonyra összesodródva száradt)... Van még harminc deka nyers gyapjúm és azt nagyon szeretném nem elbarmolni... (a rokkás listára meg már felvettelek, igyekszem találni még párat:)))

    VálaszTörlés
  4. Marcsi, micsoda színözön! Sok sikert a rokkakereséshez!

    VálaszTörlés
  5. Marcsi, én tegnap a német ebay-en nézegettem, tök jók vannak tök jó áron. Apa nekem új Kromski sonatat nem akar engedni venni, azt mondta nem vagyok normális, hogy képes lennék 100 ezret adni érte. Az ebay-en van fent egy 200 €-ért, azt sem akarja engedni. :(
    De vannak fent olcsóbbak is, ránézésre szinte újszerűek, de ugye Németországban van, kipróbálni igen nehézkes lenne. Pedig szerzek egyet én is, az tuti!

    VálaszTörlés
  6. Lányok, nem is tudjátok, hogy milyen sokat jelent nekem ez a figyelem, az a segítőkészség, amivel körülvesztek!
    Köszönöm! :-)

    Zsu, nagyon kedves vagy, köszönöm a bíztatást és a sok-sok segítséget, amivel elindítottál ezen az úton! :-)

    Zorka, ha a "fíling megcsapott", gyere és kövess minket! :-)))

    Katóka, tudod jómagam is csak tanonc vagyok...
    Én meg azért voltam elkeseredve, mert a gyapjúm ilyen szétterülű, szalagos. Szóval, nem én szedtem szét! Viszont... amikor elkezdem fonni, egy kicsit, hosszanti irányban meghúzogatom, hogy fellazuljon. - Fogalmam sincs, hogy ezt szabad-e, én is egy videón láttam és nekem bevállt. - A festési tapasztalataimra, majd személyesen visszatérünk! :-)

    Irenka, mindent köszönök! :-)

    Viki, én is nézelődtem az ebay-n (is), de többe kerül a hazahozatal, mint a rokka. A kipróbálásról meg nem is beszélve...
    Drukkolok neked! :-)

    Tündérlátta, kedves! Elárulom, hogy úgy tűnik, közel vagyok a sikerhez!!! :-)))

    VálaszTörlés
  7. Marcsi,gyönyör gyapjúkat festettél!! A rokka találáshoz pedig sok sikert!!:)

    VálaszTörlés
  8. Melinda, kedves!
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés