2011. január 17., hétfő

"A felhők fölött mindig..."

"...kék az ég" ...vagy süt a nap? Már nem is tudom pontosan az idézetet. Minden esetre a látványtól ismételten feltettem magamnak a kérdést:
Élem, vagy talán álmodom?

A Hargitán töltött 5-ből, 3 nap ragyogó napsütéses volt. - Kivételes adomány, szerencse ebben a téli időszakban. - 1660 m körüli magasságban a felhők felett jártunk. A látvány reggel, délben és este is lenyűgöző volt.
De... beszéljenek helyettem a képek:





















- Folytatása következik! -

2 megjegyzés:

  1. Csodálatos képeket készítettél! Jó volt nagyon neked,hogy a gyönyörű természetetet megcsodálhattad! Én nem voltam még,de teljesen ott éreztem magam a képeid nézegetve.
    Várom a többit!

    VálaszTörlés
  2. Drága Terike, igazán örülök, hogy tetszik, hogy megoszthattam az élményt. :)
    Nekem is ez volt az első utam Erdélybe és... különös kegynek érzem azt a 3 napot, amikor sütött a nap. Mint a szivacs, szívtam magamba a látványt és... kb. 1400 képet készítettem. :)))
    Nézegetve a fotóid, biztos vagyok benne, hogy mind ezeken a Te szemed is megakadt volna.
    Én is várom a Te fényképeid! :)

    VálaszTörlés