2011. január 21., péntek

Visszatekintő

...avagy a környerzettudatos életmód jegyében, még karácsony előtt készült ökoszatyrok.


Már régóta szerettem volna ökoszatyrokat varrni. Tervezgettem, tervezgettem, de... valahogy mindig más volt a fontosabb. Azért egyszer csak eljött ennek is az ideje!
- Visszaolvasva az írottakat meg kell, hogy állapítsam... stílusomban bizony erősen nyomot hagyott és elő-elő tör a régi óvónéni, aki... én voltam valamikor. :) -
Először is adva volt a kedvenc blokkomból 2 - nem tudom még mire fogom használni, de tetszik -  db és egy szépséges, anyagában mintásan szőtt lenvászon anyagocska. Ezekből készült az első, "összehajtogatós" táskám.
- Anyagmaradéka 2 x 40 cm lett. :-))) -


A 2. táska egy majdnem elfelejtett névnap (Etelka) alkalmából készült, amikor is 1-2 óra alatt szerettem volna valamilyen, hasznos, funkcionális, személyre szóló ajándékot produkálni.
- Anyaga lenvászon, karton applikációval díszítve. -


Drága Etelka néni (Édesanyám régi, nekem pedig új Barátnőm)! Remélem sikerült egy kis örömet szereznem általa?


2 megjegyzés:

  1. Megtaláltam, hurrá :))))
    Jaj, annyira jók ezek szatyrok, nagyon nagyon tetszik, főként így a horgolással ötvözve, fantasztikus!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kriszta, örülök, hogy megtaláltál. :)))

    VálaszTörlés