2011. január 16., vasárnap

Színesedő világ

Szokatlan hely, szokatlan ágy, (10 személyes emeletes, ahol a nők és a gyerekek lenn, míg a férfiak fenn aludtak, ha... tudtak) de azért csak megvirradt. :) Az ablakon beszűrődő fény egy színesedő világot tárt elém.



Nem számít a korgó gyomor, ezt látni kell! Gyors mosdás, öltözés és irány... völgynek le, hegynek fel, felfedezni a környezetet!






- Ég és föld között, de... erre egy külön fejezetben visszatérek. -





A levegő harapni való, a hőmérséklet - 16 C-fok, de... nem éreztem, mert a látvány lenyűgözött.
A szikrázó napsütés, a fantasztikusan kék égbolt, a szikrázó hó, az elnyúló árnyékok, az erdő mélyébe beszűrődő fények, a kis istálló előtt álló szán...
- Mindég vágytam egy igazi szánkázásra, de sajnos ez most is kimaradt. Lehet, hogy vissza kell ide még jönnöm? -
...és a magányosan álló, gyönyörűséges fenyő.





Ehhez a fenyőhöz minden nap visszatértem...
lenyűgözött a nagysága, a formája, a szikla-szilárd kiállása:


Ahogy a nap egyre feljebb emelkedett,  úgy élénkült az élet. A házunk melletti sípálya és a játszótér lassan-lassan benépesült.



Sétám után jól esett az "otthon" melege.





Társaim többsége még aludt, én pedig - az étkező ablakain át - gyönyörködtem a megunhatatlan látványban.
- Ismét kérdés volt, hogy... élem, vagy álmodom? -

- Folytatása következik! -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése