2011. augusztus 18., csütörtök

Elrontott...

...étel helyett,  festés helyrehozása. :-)


Annyi minden történt-, (pl. voltam Bösztörpusztán /is/ és találkoztunk...)  készült  mostanában, de a bejegyzések elmaradtak. Szóval bőségesen lenne mit bepótolnom! - Főleg, hogy holnap lesz 1 éves a blogom!!! :))) -  Én meg itt csapongok!  De...  a mai élményemet, örömömet - frissiben, melegében - le kellett  írnom.

A történet tegnap este kezdődött, amikor is olthatatlan vágyat és határtalan bátorságot éreztem arra, hogy a pár nappal ezelőtt kimosott, majd növényi festéssel iszonyú ronda szürkére sikeredett csipkefonalamat, valami türkizkékes-zöldes, kicsit sárgás színre fessem. - A bátor jelzőt azért illesztettem be, mert egy teljesen új, általam még nem próbált technikával kísérleteztem. - Az eredmény... 


...valami förtelem, amin még a fehérítő sem segített. Nézegettem, nézegettem azután - ettől már rosszabb úgy sem lesz alapon - jött az ihlet! A maradék (szépen bespájzolt) tojásfestékeim felhasználásával megpróbáltam megfesteni a több hónapja dédelgetett álmomat, az ősz, de leginkább a vadszőlő színeit.
És tádááámmm!!! Ez lett belőle! :-)))


- Most már csak erőt kell gyűjtenem, hogy estére (legalább némileg)
pótoljam az elmaradásaim.
Meg... találni egy szép, leveles csipkekendő-mintát,
hogy a fonalam "testet öltsön"! :-))) -


10 megjegyzés:

  1. mint az álom:o)olyan szép!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép....nekem nagyon tetszik, mert "élnek" a színek. :)))

    VálaszTörlés
  3. De örülök, hogy tetszik Nektek! :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép élénk színeket kutyultál! Kíváncsian várom, mi készül belőle!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színek,kíváncsian várom az átváltozást:)

    VálaszTörlés
  6. Bolyet kedves! Valóban "csoda" lett, legalább is abban az értelemben, hogy a kezdeti szörnyűség után, - vélhetően - használható fonalat kaptam. :)))

    Irenka és Zsóka! Száradással a színek kicsit tompultak, már nem annyira harsányak. Az "átváltozásra" én is kíváncsi vagyok... teljes száradás után, rögtön kötök egy próbát. Minden azon fog múlni, hogy a sorokban, milyen ritmusban követik egymást a színek. Remélem lesznek benne azonos színű foltok. - Bár az ősz színeit inkább vastagabb fonálban kellene megfesteni, hogy ne csak látványt, hanem meleget is adjon. :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű színeket varázsoltál!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is nagyon szép !Érdemes volt átfestened .:)

    VálaszTörlés
  9. Mogyoró, Elinor, köszönöm! :)
    - Pedig én, a pasztellszíneket kedvelem.

    VálaszTörlés