2010. november 29., hétfő

Dilemma, de... csak volt :)

Nagy dilemma volt számomra ez a fonal,


amit az interneten rendeltem, még a "kezdetek kezdetén".
Kibontva a csomagot elámultam. Fele gyapjú, fele akril, csodálatosan puha (tapintása a "Rikker-féle" egyágúra hasonlít), de a színe... az valami borzalom, vagy legalább is annak tűnt. (Az eredeti fotón sokkal tompábbak voltak a színek és a rózsaszín sem tűnt "bugyirózsaszínnek.)
Mit kezdek én vele??? Tépelődtem.  Aztán... beindult a "zokniprojekt" és - pusztán kíváncsiságból -, ebből is kötöttem egy párat. Hát... láss csodát,  másoknak (családom hölgy tagjainak) tetszik. Azt mondják: "olyan jó bulis". :))) 



Már a harmadik párat kötöm. :)


Nagyon finom puha és... roppant haladós, mert nagy izgalommal várom, hogy a színátmenetek milyen mintát fognak kialakítani.
- Szívesen rendelnék még belőle, csak... azért más színben.-  :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése