2010. november 22., hétfő

Nagyon...

...termékeny volt a hétvégém, több szempontból is. Pénteken este Renátám szalagavatója volt. Szombaton délelőtt a munkahelyemen dolgoztam, majd Déneském kérésére a délutánt Vele töltöttem.
- Nagyon szeret nálam lenni, velem beszélgetni, kreatívkodni, játszani és... én imádom ezeket az órákat. :) Reni is pont ilyen volt kisgyermekkorában. :) -
A vasárnap pedig, (még a kellemes őszi időt kihasználandó) a kertrendezésé, a varrásé és a kötésé volt.
- Persze könnyen tehettem, mert az ebédfőzésre most nem volt gondom, hiszen Icamama (nászasszonyom) küldött nekem a fenséges sóletjéből. :) -

Többek között a hétvégén kötöttem Édeske Déneske manó-sapiját:


Nagyon tetszik Neki (és persze jól is áll) ez az élénk, színátmenetes akril fonal.
Már tavasszal is készült 1 ebből a szériából,


de az hideg lenne télen, ezért kötöttem most dupla szállal, más fazonnal is.
A dolog pikantériája, hogy akkor is és most is egy játszóházból tért be hozzám, ahol pofikáját akkor bohócosra, most pedig, kutyuskásra festették. :)))


Déneske-kutyuska pulcsiját is én kötöttem, csak...
...mire elkészült, majdnem kinőtte :)))


Máskor jobban kell igyekeznem, mert... ilyenek a gyerekek, hipp-hopp felnőnek. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése