2010. november 24., szerda

Zongorakesztyűk

Mivel Ahamától megtanultam a kesztyűkészítés alapjait, nagy buzgalommal és sok-sok szeretettel fogtam barátnőim születés, ill. névnapi ajándékainak elkészítéséhez.
Éva kedvenc színe a lila, így színátmenetes, egyágú "Rikker-féle" merinói gyapjúból készítettem számára az alábbit:





Úgy belejöttem, hogy... Terike ajándéka is zongorakesztyű lett:




...és, hogy én se maradjak ki a sorból, - bár ezt kezdtem el legelsőnek, csak... mások fontosabbak voltak :) - saját magam számára is készítek egyet, de... ennek befejezése - a karácsonyi temérdek tennivaló miatt - csak a jövő évre marad.
- Majd unalmas téli estéken, a meleg kályha mellett kötögetve...  ...micsoda mennyei béke, micsida nyugalom, micsoda boldogság! :) -
Anyaga szintén "Rikker-féle" egyágú, merinói gyapjú, amelyet én festettem saját kezűleg, még a nyár folyamán.


- Festési kísérleteimről egy későbbi fejezetben számolok majd be, mert az "külön megér egy misét". :) -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése